Klantenservice

Welkom bij onze klantenservice
Onze klantenservice is op verschillende manieren te bereiken. Helaas is het niet altijd mogelijk dat je direct iemand telefonisch krijgt te spreken. Stuur een terugbelverzoek of een e-mail.
Veelgestelde vragen
Bestellen
Hoe plaats ik een bestelling?
Een bestelling plaatsen is heel eenvoudig:
- Selecteer het product van je keuze.
- Klik op de grote groene knop ‘Toevoegen aan winkelwagen’.
- Klik op ‘Producten’ om het assortiment verder te bekijken of klik op ‘Winkelwagen’ om te bestellen.
- Controleer je bestelling en klik op “Doorgaan naar afrekenen”
- Vul je gegevens in en kies je betaalmethode.
- Aan het einde van de stap ‘Bestellen plaatsen en betalen’, wanneer je de aankoop bevestigt, is je bestelling definitief.
- Het doorvoeren van wijzigingen is nog mogelijk voordat de bestelling is betaald en bevestigd.
- Je ontvangt een bevestiging pagina en een e-mail met de orderbevestiging als je bestelling succesvol is geplaatst.
- Wij sturen je bestelling op!
Hoeveel verzendkosten betaal ik?
Verzendkosten zijn inclusief
Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Als je een bestelling hebt geplaatst en deze achteraf toch wilt annuleren, dan kan je contact opnemen met onze klantenservice via telefoon of e-mail. Tijdens openingstijden kun je het beste bellen, zodat we je annulering direct kunnen verwerken.
Wat is de levertijd van mijn product?
Bij elk product staat aangegeven of het product op voorraad is en wat de levertijd is. Heb je een bestelling met meerdere producten? Houd dan de levertijd aan van het product met de langste levertijd.
Verzenden en bezorgen
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn bij de prijs inbegrepen.
Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?
Bestellingen die op werkdagen voor 16:00 uur worden besteld en betaald, worden normaal dezelfde dag verzonden. In de meeste gevallen ontvang je de bestelling één of twee werkdagen na het verzenden.
Krijg ik een track and trace om mijn zending te volgen?
Wij versturen standaard met track en trace en je ontvangt de track en trace code per e-mail.
Kan ik mijn bestelling laten leveren op een afhaalpunt?
Nee, levering bij een afhaalpunt is helaas niet mogelijk. Wel kunnen we je bestelling leveren op elk gewenst adres. Dus je kunt je bestelling bijvoorbeeld wel op je werk laten leveren.
Mijn bestelling is nog niet geleverd. Wat kan ik doen?
Afhankelijk van de gekozen verzendoptie zal je bestelling binnen 1 tot 3 werkdagen worden geleverd. Als je zending niet binnen de aangegeven termijn is geleverd, dan is er helaas een vertraging ontstaan. Dat vinden wij ook enorm vervelend. We weten echter dat zendingen na een kleine vertraging alsnog aankomen. Daarom vragen we je om 5 bezorgdagen af te wachten na de reguliere levertijd. Via de track en trace kun je de status van jouw zending eenvoudig volgen.
Is je zending na 5 extra dagen nog niet bezorgd? Neem dan contact op met onze klantenservice. Dan lossen we het voor je op.
Retourneren
Wat zijn de retourvoorwaarden?
Je kunt binnen 30 dagen na ontvangst van je complete bestelling een retouraanvraag indienen vi klantenservice@digiwelzijn.nl . Daarna heb je nog eens 14 dagen de tijd om je product ook daadwerkelijk naar ons terug te sturen. Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen, is het belangrijk om je product ongebruikt, onbeschadigd en in de originele fabrieksverpakking terug te sturen.
Je mag het product bekijken en de verpakking openen, maar niet anders dan je ook in een winkel zou doen. Ook mag je het product proberen, maar niet bijvoorbeeld een week uitproberen om deze vervolgens alsnog terug te sturen. Wanneer het product beschadigd of incompleet is, kan het zijn dat je niet het volledige aankoopbedrag teruggestort krijgt.
Als er onderdelen van een bundel afzonderlijk worden terugstuurt, komt de bundelkorting te vervallen. Voor de behouden producten zal de reguliere prijs berekend worden.
Hoe word ik terugbetaald?
Wij betalen de retourzending terug op het moment dat wij deze van je ontvangen. We betalen altijd terug op dezelfde manier als bij de bestelling is afgerekend.
Garantie
Wat zijn de garantievoorwaarden?
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt standaard de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in beginsel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, voorzien wij je zo snel mogelijk van een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel en/of het moment van defect doen wij dit door vervanging of reparatie.
Onze garantie geldt niet op een defect dat is veroorzaakt door slijtage, verkeerd of intensief gebruik en val- en stootschade, tenzij anders staat vermeld.
Hoe lang heb ik garantie?
De normale garantietermijn is twee jaar.
Moet ik mijn product opsturen?
Ja, in de meeste gevallen zal het nodig zijn om je product naar ons op te sturen. We begrijpen dat het lastig is om je product te moeten missen. Daarom zorgen we ervoor dat we jouw product zo snel mogelijk repareren of vervangen, zodat je het niet lang hoeft te missen.
-
E-mail
klantenservice@digiwelzijn.nlmaandag t/m vrijdag 09:00-17:00
Wij proberen email ontvangen voor 17:00 dezelfde dag te beantwoorden.
-
-
Telefoon
maandag t/m vrijdag 09:00-17:00
085-8008899
Soms kunnen wij niet direct opnemen en kan de voicemail worden ingesproken.
Op werkdagen kunnen wij tot 21:00 terugbellen